اندیشه، زندگی، سعادت

اندیشه و تفکر در باره زندگی و راه سعادت

اندیشه، زندگی، سعادت

اندیشه و تفکر در باره زندگی و راه سعادت

زمان قیامت

زمان قیامت مشخص نیست. بعضی ها تفسیر می کنند که در زمان قیامت مردها رفتار و پوشش زنان را تقلید می کنند. باطل به جای حق را می گیرد وغیره. که این جای تعمل دارد. آیا همه اینگونه خواهند بود؟ یا برخی بعضی موارد را مرتکب می شوند و برخی موارد دیگر را. مثلا در یک منطقه مرد ها رفتار زنانه دارند و برخی مناطق عدالت وجود ندارد و برخی مناطق جنگ می شود. کلا بجز کشورهای کمی این موضوع رایج است. در قرآن گفته شده است هیچ کس زمان وقوع آن را نمی داند. کلا لزومی ندارد زمان آنرا بدانیم. مرگ هر کس شروع قیامت اوست و شروع حسابرسی از او. پس چه اهمیتی دارد قیامت کی است.


مردم از تو درباره (زمان قیام) قیامت سؤال می‌کنند، بگو: «علم آن تنها نزد خداست!» و چه می‌دانی شاید قیامت نزدیک باشد!  (احزاب / ۶۳)


درباره قیامت از تو سؤال می‌کنند، کی فرامی‌رسد؟! بگو: «علمش فقط نزد پروردگار من است؛ و هیچ‌کس جز او (نمی‌تواند) وقت آن را آشکار سازد؛ (اما قیام قیامت، حتی) در آسمانها و زمین، سنگین (و بسیار پر اهمیت) است؛ و جز بطور ناگهانی، به سراغ شما نمی‌آید!» (باز) از تو سؤال می‌کنند، چنان که گویی تو از زمان وقوع آن باخبری! بگو: «علمش تنها نزد خداست؛ ولی بیشتر مردم نمی‌دانند.» (اعراف / ۱۸۷)

نظرات 1 + ارسال نظر
8صدف چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد